søndag 18. april 2010

Lørdag ble litt av en dag. Hadde store planer om å foreta visse innkjøp, men måtte skrinlegge hele planen, bilen  var tom for batteri, siden jeg hadde forlatt bilen med lysene på. Gjett om jeg ble irritert på meg selv a. Da var det bare å sykle ned til Bensinstasjonen og høre om de hadde en lader til batteriene, booster er muligens det heter. Men den sa de ikke var helt frisk. Men kunne leie kabler hvis jeg ønsket dette. Tenkte at det har jeg jo i bagasje rommet, så det trenger jeg ikke, syklet så hjem igjen med Kristian. Kom hjem og oppdaget at bagasje rommet gikk det ikke ann å få opp uten strøm, nøkkelen tok den ikke. Da måtte jeg ringe til Buvika (en mil en vei) for å høre om de hadde, og det hadde de, så Kristian og jeg syklet avgårde. Det gikk bra en vei med vind og regn, men tilbake ble det tyngre med apparatet i vogna og motvind og regn. Var helt ferdig da jeg kom hjem, når jeg er så dårlig trent. Kom oss i dusjen og litt mat, så skulle jeg teste maskinen- nei, den var helt død- grrrrr, syklet  over to mil, så fungerer den ikke!!! Da tok jeg den letteste løsningen og ringte falck på ettermiddagen, de kom til sju, så da måtte Kristian og jeg på en times kjøretur for å få opp igjen batteriene. Det ble en dag med mye frustrasjon for meg.

I dag har det vært mye bedre, vi sov til halv ti, gikk på lekeplassen og husket, sklei på sklie og prøvde sånn stativ som går rundt, husker ikke helt hva det heter i farta. Kristian kosa seg. Så gikk vi tur i sola, før vi kjørte til Melhus for å besøke Othelie, line og Raymond, veldig koselig.

I morra er det ny uke og nye muligheter....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar