lørdag 2. oktober 2010

Elverum

Det ble tur til Elverum, fikk telefon at de hadde avsluttet all behandling og vann+ næring og at det var 1-3 dager igjen. Jeg heiv meg rundt å tok nattbussen, heldigvis var vidar hjemme og kunne ta ungene. Var i Elverum til søndag og reiste opp igjen da. Prøvde meg på jobb mandag, men klarte ikke, begynte bare å grine, og slik gikk den dagen, dro til slutt til legen for å sykemelde meg, ble urolig i kroppen og klarte ikke slappe av. Bestemte meg derfor for å reise ned igjen dagen etter med Kristian. Her har jeg vært siden, besøkt Karen hver dag, det har vært godt å se henne. I dag ligger hun på 9 dagen å venter. Antar det blir begravelse neste uke, så jeg blir her til da, ellers blir det så mye reising opp og tilbake.

I dag skal Kristian og jeg på skogmuseet, når han våkner, det skal bli artig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar