mandag 20. juli 2009

Drømmer

Har drømt igjen, det var ikke gøy. Jeg hadde masse i hodet jeg skulle gjøre ting, kjempe stressa, hadde med meg nina og Kristian. Nina var så stille så hun glemte jeg igjen overalt, så jeg hele tiden måtte gå tilbake til steder jeg hadde vært. Det var helt forferdelig. og plutselig ble hun kidnappet, men jeg fant henne heldigvis igjen. Så var det Kristian, som var så liten, så liten. Han lå i en av mine plastposer og jeg fant han ikke, lette og lette, så fant jeg han, da hadde han fått masse grøt puliver over seg så han hadde fått brun farge på kroppen og oppblåst mage. Jeg måtte trykke på magen hans for å få ut lufta masse. Hadde tenkt å komme meg på sykehuset.Han var så liten som en dukke i hånden. Plutselig var han så skjør som et stykke papir. Som ble revet i stykker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar