mandag 3. august 2009

August

Skrekk og gru, oppdaget plutselig at vi har kommet inn i august og sommeren snart er over...Vi ble to uker i Elverum. Har vært hjemme et par dager nå med Vidar og Nina, og torsdag går turen sørover til paradis. Gleder meg til å reise, spent hvordan det går med pakkingen og fly denne gangen, gikk så lett sist gang siden jeg fikk så mye hjelp.
I helga har vi vært på to skogsturer, kanskje jeg klarer å starte å trene litt igjen, tiden vil vise...

Vidar dro på jobb for to uker i dag. Bra Kristian og jeg skal på trilletur snart, så får jeg annet å tenke på, første dagen er verst når Vidar er borte.

Kristian vokser og vokser,har blitt en stor gutt. Glad i grøt og nye smaker.Ride, ride ranke, rim og regler er kjempe artig, har kjøpt et par bøker om det. Onsdag skal vi til helsesøster igjen og da er det gruppe med fysioterapaut. Spent på hvordan det går og hvor mye Kristian veier, tiper han nærmer seg 8 kg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar