søndag 15. november 2009

Emriks første cup i håndball

Det ble ingen tur til svigers og feiring, jeg hadde ikke krefter til det kjente jeg. Istedet dro jeg til sjøliemoe en tur. 

Vidar kom hjem på tirsdag og fikk omgangsyken han også, virker som om Kristian har vært bærer av viruset og smitta Vidar.
Tirsdag var jeg på trening sammen med maja, tante Lillema og tante Hanne, veldig koselig.
  Jeg har lite energi for tida kjenner jeg, blir fort sliten, og da orker jeg ikke starte på gangen å få den ferdig spesielt på kveldstid. Vet ikke hvordan jeg skal få mer påfyll. 

Når Kristian endelig sover, bruker veldig mye tid der og har enda ikke knekt koden for å få han til å legge seg.(har no kjøpt sov godt med karin N, håper den skal hjelpe oss når vi får den i posten.) Da har jeg bare lyst å sette meg ned å slappe av, føler meg tømt da, men det er kanskje sånn det er å være småbarns foreldre. Ikke vet jeg. Kristian er flytta på rommet til Nina å sover der no. Han våkner ofte, men i natt var han flink til å sovne igjen, det var godt.  Våknet i åtte tida i dag og var helt svimmel og ustø på beina, noen som vet hvorfor dette skjer, har skjedd et par netter no, det er ekkelt når det skjer, har liksom ikke kontroll over kroppen.

I går lørdag spilte Emrik sin første cup i håndball i Orkanger Hallen og første kamp. De vant alle de tre kampene sine, de var veldig flinke synes jeg og har kommet langt. Kjempe artig å se. Ela var flink som trener ja :-)

Vi har fått bildene fra svømmingen til Kristian, artig, fikk feil bilde på diplomen, så vi får lage vår egen eller spørre om vi kan få ny. Ble fine bilder. skal legge ut noen snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar