torsdag 3. desember 2009

Vidar er hjemme igjen

Jippi, Vidar er hjemme for 10 uker- yehaaaa. Det skal bli godt. Han har fri og pappaperm.
Det nærmer seg jul og de fleste julegavene er kjøpt inn, bare noe småtteri igjen. Har fått pynta litt i heimen, så det blir litt mer julestemmning. Julekortene er skrevet, så de blir snart sendt ut.

Jeg har mens Vidar har vært borte løftet Kristian i senga vår da han våknet i to tiden, mest lettvindt når jeg ville sove mest mulig. Prøvde det også i natt da vidar var kommet hjem, men det funket ikke, Kristian ble lys våken og aktiv da han oppdaget at det var ikke bare meg i senga. Dermed bar det tilbake med Kristian i sin egen seng og det ble mye opp i natt, 4-5 ganger tror jeg. Blir helt svimmel, når jeg må opp så ofte og så lite søvn mellom hver. Jeg er jo så trøtt at jeg sikkert kunne sovnet sittende. Gruer meg litt til nettene fremover, siden han må sove i sin egen seng for å holde roen og da blir det mye opp om natta. Dagen blir jo veldig ineffektiv også når natta er sånn,  går nærmest i svime selv om det blir en time ekstra søvn på morran når Vidar er hjemme. Må ta en dupp i ettermiddag eller legge meg ekstremt tidlig i dag tror jeg, får se hva som skjer. 

Tirsdag håper jeg på tur til byen med barselsgruppa, gleder meg til det.

Vi har foreløbig ikke hørt noe fra søknaden om barnehageplass, regner med å få svar på nyåret. For ikke  å bli skuffa regner jeg med at vi må ha dagmamma, så hvis noen har noen tips der, si i fra, kjenner lite folk i Børsa, så det blir ikke lett.

Huttemeitu, permisjonen er snart over, bare litt over en mnd igjen, hjeeeelp. Trist å tenke på at det snart er slutt med kosetiden med Kristian. Nyter hver en dag sammen med han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar