lørdag 26. desember 2009

God julekveld i stua

Det har blitt jul og vi har forflytta oss til Sandvollan, Inderøya. Vi kom lille juleaften, alle fire. Tante Hilde og ei vennine kom også sent på kvelden. Jeg starta natt til juleaften med litt feber. Og starta juleaften med feber og oppkast og lå rett ut på golvet og senga. Ikke mye artig, men med litt paracet kom jeg meg opp igjen slik at jeg fikk med meg middag og åpning av gaver, koselig. Hele familien til Brit Elin kom også.

I går gikk Kristian og jeg en lang trilletur, og kom tilbake uten klokka jeg fikk fra Vidar, jeg ble kjempe lei meg. Redningen var at tante Hilde og Sendu skulle gå tur akkurat da vi kom hjem og skulle se etter klokka mi, og de fant den!!!!! Dæven, jeg hadde blitt lei meg hvis jeg hadde mista den. Var nesten sikker på at noen ville funnet den og tatt den.

I dag har Kristian så smått starta å dra seg fremover, Vidar fant frem en fystikk eske, som var veldig spennende, jeg prøvde med linse eskene mine og det funka. Litt tungt til han og orker ikke så lenge, men en artig start. Gynger kort på knea også når vi legger han ned, kjempe artig å se, blir jo helt gira vettu og høy, se- hva lille gutten min klarer, er han ikke flink???Lyst å fortelle det til hele verden. Herregud, hadde aldri trodd jeg skulle bli sånn. Snufs, synes han har vokst litt i dag og blitt så stor en gutt. Hvordan skal jeg takle det når han blir større som konfirmert osv...?

I kveld skal vi på kino, tante Hilde, tante Brit Elin, Sendu og jeg, gleder meg til det. No er det middag.
Hadde en veldig koselig liten samtale med svigermor i dag, ååå, det var godt å høre, tenkte jeg bare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar