tirsdag 16. februar 2010

verdens beste morsdagsgave

Hadde glemt å hente posten i går, så jeg henta den i dag. Der lå verdens beste morsdagsgave, en konvolutt fra Kristian med bilde og avtrykk av den søte hånda hans bakpå, som han har laga i barnehagen, åååå, snufs, snufs, begynnte å grine ja.

Jeg våkna i dag klokken seks og skjønnte ingenting- eh, har ikke hørt noe fra Kristian før no. Jøss, sovet fra halv elve til seks i ett, er jo helt luksus, wow. Stakkars Kristian var litt kald da han våkna, siden han har sparka av seg alt i natt.Så han var blitt enda mer forkjøla stakkar.
I går laga jeg en skuff til Kristian som er hans, det likte han veldig godt, rydda ut og rydda inn igjen, veldig flink ja.

Hadde jo trodd det skulle bli gull 15 km i går, media hauser opp langrennsutøverne våres slik. Uff, stakkars utøvere, litt av et press media setter på de blir jo slakta. Gratulerer svindal med sølv og Marit med :-)bronse.

Vidar er imponert over at jeg står opp seks hver morgen i disse dagene med permisjon. Hadde det vært for et år siden, hadde jeg sett rart på Vidar og lurt på om han var tullerusk. Jeg er jo et sovedyr opprinnelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar