torsdag 11. februar 2010

Barnehagen- 11 mnd

Da har han Kristian vært en stund i barnehagen og det går kjempe bra. Han smiler som en sol da jeg forlater han og kommer krypene når jeg kommer for å hente han. Trives kjempe godt ser det ut som og har fått masse skryt i barnehagen- han spiste når han skulle, drakk når han skulle drikke, smilte veldig mye og godt humør, veldig lettvind og skulle ønske alle var som han :-).



I dag har Kristian for første gang sittet på akebrett og sagt hopp i barnehagen. Klapper når han hører kjente sanger fra musikk gruppa han var på. Artig.



Jeg har siden i går hatt permisjon og skal ha det til og med neste onsdag, siden Vidar startet sin permisjon i slutten av desember. Mens Kristian er i barnehagen, holder jeg på å pusse opp gangen. Har nå pusset opp 5 dørkarmer og startet på sparkling, har tre dører igjen som jeg regner med blir ferdig i morra, og fortsette å sparkle.



I kveld skal jeg på strikkeklubben som ble starta av mine kollega. Første møte var forrige torsdag, noen ble så ivrig at de ville ha denne uka også. Kristian håper jeg vil sove litt hos brodern i kveld, så kommer jeg å henter han etter 2-3 timer.



Ellers så kryper Kristian rundt på gulvet, er blitt veldig rask i forhold til i jula.



Nå skal vi gå å spise litt middag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar