onsdag 27. januar 2010

starta på jobb

Da har jeg starta på jobb igjen. Det har gått bedre enn jeg frykta, siden mye sitter i fingrene , selv om jeg har hatt en myk start.

Kristian var med første dag på jobb de to siste timene siden Vidar skulle kjøre opp til bil med tilhenger. Det gikk veldig bra, han likte seg godt og smilte som ei sol, trivdes godt ja.

I går kom lille Ellinor til verden, kusina til Kristian og Nina. Stakkars Brit Elin som fikk omgangsjuka oppi det hele. Gleder meg til å treffe henne, det blir spennende.

Lørdag kommer pappa og Turid oppover, Kristian gleder seg veldig til å se bestemor og bestefar igjen. Vi skal spise middag hos brodern, blir feiring av min middag.

Mandag skal Kristian starte i barnehagen, det blir gøy, spent på hvordan det blir.

Nå skal jeg redigere litt film som jeg egentlig skulle gjort for kjempe lenge siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar