lørdag 23. januar 2010

Tilbake i Trøndelagen, litt trøbbel og sykdom

Flyturen hjem gikk fint, unntatt da vi hadde en mann som kastet opp før han gikk på flyet, som fortsatte å spy resten av turen, han satt rett bak oss. Vi kom hjem sent på kvelden.

Dagen etter dro vi en tur til sjølie moe og fikk se Emrik og Ask på skøyter, og Helma som aka.

Mandag ble Kristian syk, omgangsyken, kasta opp, vi trodde han var ferdig til tirsdag, men det var han ikke. Tirsdag kveld dro vi alle fire en tur til Inderøya, siden svigermor hadde 75 års dag. Onsdag tilbake og på kvelden ble resten av oss syke, det ble litt av et spy orkester.
Fredag prøvde jeg meg på trening på 3t igjen, for å teste knea mine, er ikke bra enda. Lett sykkel og styrke på armene en times tid. Var helt kjørt på kvelden, ble veldig tidlig kveld.

I dag har Nina vært på skiskole.Vi hadde glemt å ta ut penger til parkering, for Trondheim kommune var selvfølgelig på plass i marka for å ta parkeringspæng. Slapp av Nina og Vidar, mens jeg kjørte ned for å ta ut penger. Kom nesten helt ned, da fikk bilen litt sleng da jeg bremset, glatt ja, alt jeg tenkte på- ikke kom over i motsatt kjørefelt da kan du kræsje, så jeg kjørte ut til siden, det var egentlig en parkeringsplass, men den var ikke rydda for snø. Bom, der stod jeg fast. Ble stressa jeg, prøvde flere ganger å komme meg løs, og heller ikke flere mannfolk gikk. Heldigvis sov Kristian.Måtte til slutt bli slept ut. Var glad jeg kom meg endelig ut. De syntes sikkert jeg var ei typisk jente- krok for å bli slept? ehh, kan jo ringe samboeren min, men fant denne kroken tilslutt selv. Kom meg til bensinstasjonen fikk tatt ut penger, for så opp igjen.
Da fikk vi prøvd Nordic cabben, og Kristian kosa seg i den og voksiposen, herlig. Jeg trakk han, dæven, hadde store problemer i oppoverbakke ja, det var visst litt tyngre enn jeg trodde. Den var veldig stødig i nedoverbakke kjente jeg, herlig å stå nedover. Nina kosa seg på skiskolen, hun skal dit i morra også, men da med mamman sin.Kristian storkoser seg med storesøstra si, han blir helt hyper.
Det blir nok en tur ut i morra også på ski i marka, prøve nordic cabben mer, og jeg trenger trening i å dra. Hadde planer om å male gangen i morra, men det blir det ikke tid til, eller krefter.

Mandag begynner alvoret igjen, da starter jeg på jobb, det skal faktisk bli litt godt også nå kjenner jeg, å få litt tid med bare Anne-Marit og kan gjøre mine ting. Kommer nok til å være rimelig sliten når dagen er over ja, for ikke å si uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar