onsdag 13. januar 2010

Finvaeret har fortsatt

Finvaeret har fortsatt, vi sola oss ved bassenget dagen etter bilturen, herlig dag, fra tidlig om morran i ti tida til tre. Gikk en lang tur etterpaa.

I gaar tok vi baaten over til Fuentuventrua (usikker paa hvordan det skrives), t/r med baat var dyrere enn aa laane bil en hel dag, kosta ca 60 euro, baatturen tok 25 min. Stedet vi kom til var veldig by preg, saa mer til lokalbefolkningen, men mye mer stoy og aggresive restauranter for at du skulle komme aa spise hos de. Mer slitt ogsaa synes jeg, saa mye eldre ut her. Vi fant en litt artig promonade langs kysten, som jeg ogsaa har sett i Australia. Det er en joggerute hvor de har satt ut enkle styrke aparater i tre hvor du kan faa testet seg i ribbevegg, sit ups, osv.synd den var saa kort. i fire tida reiste vi tilbake.

Kristian laa paa soveroomet og jeg skulle bare snike meg bort til nattbordet mitt med bok og mobil paa senga mi, var sliten etter turen og ville legge meg tidlig. (Reisesenga staar ved min side) og Bang- i morket- kjorer jeg kneet rett i flisgulvet- jeg hadde lyst aa hyle av smerte og grine, men for at ikke Kristian skulle vaakne sa jeg ikke et pip. Klarte aa komme meg paa badet til Vidar og sagt i fra hva som skjedde. Han fikk meg til aa boye kneet opp og ned, saa det ikke skulle stivne til dagen etter. Vi hadde ikke noe is tilgjengelig, provde med vannflaske fra kjoleskapet, men jeg klarte ikke aa ha den saa lenge og gav opp. Hadde jeg ikke boyd kneet over lengre periode i gaar hadde jeg ikke klart aa gaa paa beinet i dag tror jeg. Kneet er ikke saa ille som jeg hadde trodd det skulle vaere, gjor vondt, men tar det med ro og klarer aa gaa med det heldigvis.

Vidar skulle leke litt med Kristian for at han skulle bli trott, han sover to ganger om dagen no. Herjingen resulterte i en stoooor gulp, over hele vidar og litt seg selv og gulvet her, komisk syn ja.
Sitter no aa venter paa at sola skal dukke opp, saa ikke bra ut i stad, men ser ut til at skyene er litt lysere ihvertfall. Maa nok ta soldansen for at den skal dukke opp. Trist aa tenke paa at det er saa faa dager igjen, hjem til frosne ror- gleder meg ikke akkurat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar