tirsdag 7. april 2009

Helsestasjonen

På mandag var vi på helsestasjonen å fikk veiet Kristian, han hadde bare lagt på seg 30 gram på en uke, når det normalt skal være opp i mot 200, ikke bra. Skal på ny veiing i morra, håper han har lagt på seg litt mer da.

Vi har hjemme dag i dag, siden jeg må pumpe meg ganske hyppig når jeg ikke gir han mat for å få opp produksjonen igjen. Vi har hatt planer hver dag og jeg merker jeg blir sliten av det, har mest lyst å bare være hjemme noen dager uten å besøke folk ect. Men så har jo jeg lovet å komme på besøk, vet ikke helt hvordan jeg skal få den kabalen til å gå opp, vi får se. 4 besøk står igjen på lista, puh. Selv om de ikke varer så lenge, blir jeg stressa av å tenke på det, får egentlig ikke den roen vi kanskje trenger.

Nå sover lillegutt, så da må jeg benytte meg av dusjen mens jeg har mulighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar