tirsdag 28. april 2009

7 uker

De fæle drømmene fortsetter, i natt drømte jeg at vi var på en slags baby svømming, alle står i ring i vannet og Kristian blir sendt rundt til de som står i vannet. Plutselig ser vi ikke Kristian lengre og leter febrilsk i vannet, fullstendig panikk og svømmer hver en cm, vannet blir senket også. Puster nesten lettet ut da det viser seg at han er kidnappet av ei som stod i ringen og har han på hotellrommet sitt. Da våkna jeg og han lå søtt ved siden av meg å sov.

Kan puste lettet ut, selvangivelsen er rettet og levert.

Det blir Danmarkstur på oss, Kristian og meg 2 juni til 7 juni for å besøke Bente, spent på hvordan det går med fly og Kristian, har noen gode tips på fly og baby, tas alt mot med stooor takk.

I dag har vi vært i banken og besøkt mine koselige kollega, synes det gikk over all forventning, han var rolig til å møte så mange mennesker. Da han kom hjem sov han i to timer, så han ble nok sliten, og da fikk mor også sove litt også, siden natta ble som den ble. Vi fikk jo kjempe fint Røros pledd- tusen takk alle mine kjære kollega:-) og body og sokker av Kari, veldig fint.
Han sover nå også, det hadde jeg ikke trodd da jeg la han ned, har sovet i to timer. Han pleier å være ganske våken på kvelden, så jeg er litt overrasket over at jeg har rukket å vaske opp , sette å vask, og skal snart hente den opp.
Rutiner er det dårlig med hittil, eneste faste er vel at vi står opp i elve, tolv tiden, avhengig av hvordan natta har vært, så tar vi dagen som den kommer, om vi har planer eller ikke. Prøver å få han til å sove på formiddagen/ettermiddagen, ved å gå tur eller hjemme. Har funnet frem vippestolen, genial oppfinnelse, da kan han kose seg der og bli med rundt i huset, når jeg skal gjøre ting og Kristian er våken.

I morra skal vi ha hjemme dag, og skal teste ut baby massasje. Har prøvd en gang tidligere, han var ikke overbegeistret, håper det vil gå bedre denne gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar