søndag 3. mai 2009

Mai

Det er litt artig med de drømmene også synes jeg, derfor skriver jeg dem her, så jeg skal huske de til senere.Her om dagen drømte jeg at jeg var på en holme på sjøen, i nærheten av Knarberg. Det var et hus på denne holmen og der skulle jeg slappe av. Det blir dårlig vær og plutselig ser jeg to robåter i tre kommer mot holmen, det er onkel Ola og kusina mi Gro som ror hver sin båt. Det er skikkelige bølger , mørkt og uvær. De er utslitte og på Gro sin båt sitter Kristian. Jeg ser ut av vinduet og får panikk, Kristian er for liten til å sitte alene på en planke i en båt. Jeg løper ut og når båtene når holmen får Kristian og Gro begge hodet under vann. Jeg drar først opp Kristian og så Gro opp av vannet...Dermed våkna jeg.

En annen kveld drømte jeg veldig om ammetåka, jeg var på fest i et stort lokale, hele kvelden gikk jeg rundt å unnskyldte meg, beklager, nå har jeg lagt fra meg Kristian et sted. Jeg gikk rundt å bar på han og hele tiden la jeg han fra meg, merkelig.

Jeg skjønner litt mer av hva Kristian vil nå, det er godt, da er det lettere for oss begge. Vi koser oss veldig no om dagen, gogutten vårres. Han er veldig lett å ta med seg synes jeg.

Nå har Vidar og jeg vært forlova i en måned, tida flyr.

Mandag var vi på trilletur med Maja og Grethe+ Christine. Og en lunsj etterpå, veldig koselig. Etterpå dro jeg å henta Nina og reiste hjem, Vidar kom hjem i titida på kvelden. Synd han ikke blir hjemme lenger enn en uke.
Tirsdag var det middag hos tante Lillema og onkel Ola.

Kristian liker tydeligvis å ha folk rundt seg, han sover mye mer no, når Vidar og Nina er hjemme. Natt til i går sov han 7 timer i strekk på natta, jeg trodde jeg så feil da jeg så på klokka.

I går hadde Nina Prinsessa 5 års dagen. Vi hadde besøk av besteforeldrene, mora hennes Svetlana, og tante Hilde-søstra til Vidar og familien sjølie moe. Synes det var veldig vellykka, ungene lekte godt sammen, men dæven, det er hektisk, vi avslutta med fisking til ungene så de fikk litt godt. Nina fikk sykkel og hjelm fra oss, og det var visst veldig populært.

I dag har vi kjørt Nina i barnehagen mens Vidar og jeg kjøpte oppvaskmaskin, guuud av meg, gleder meg til å bruke den. Jeg er så lei å vaske opp for hånd at jeg spyr nesten. Vidar holder på å koble den opp no, kribler nesten i hele kroppen å ta den i bruk, så mye gleder jeg meg. :-)

Den 15 eller 16 mai reiser jeg til Elverum, Pia kusina mi kommer med tvillingene fra Australia, gleder meg til å treffe dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar