onsdag 13. mai 2009

Fått meg en ny bok

I dag kom boka jeg har ventet på - Baby guiden 0-5 mnd. Jeg synes Kristian sover for lite på dagtid, sjekket på nettet og så at denne boka var anbefalt. Hvorfor har ikke jeg fått vite om boka tidligere, spør jeg meg selv om. Har lest den ut i løpet av kvelden, jøss, så mye lurt jeg kunne startet med tidligere. No skal det forhåpentligvis bli andre boller. Det jeg har lært er at jeg må lage en mer plan over dagen for mat, våkentid og søvn, hittil har det bare vært sånn nå og da. Kristian skriker ved slutten av den første puppen, hvorfor? Det har jeg funnet svar på nå og skal gjøre noe med. Mer mat ved hvert måltid. Hvordan skal jeg få sove hele natta? Det skal jeg teste ut nå, etter å ha lest denne boka. Jeg må bli flinkere til å lytte til gråten, hva prøver Kristian å fortelle? Og det er ikke farlig å la han gråte litt, skal ta tiden og ikke bli stressa når jeg er alene.Boka burde egentlig være obligatorisk til første gangs fødene og fedre, mye her jeg ikke visste fra før av og som er lure triks. Spent på hvordan dette går fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar