torsdag 21. mai 2009

10 uker i Elverum

Vi har feiret 17 mai i Elverum sammen med Ragnar, Lisbet og Gudbrand. Det ble en tur på grava, og trilletur med lillegutt. På vei tilbake traff vi Tanja med familie, tante Tove,og Lena. Etterpå reiste vi å grilla hos Ragnar og Lisbet, hvor foreldrene til Lisbet også kom.

Mandag hadde vi nesten en spookie opplevelse på Babble. Det er et par som er inne i butikken og dama sier hei til meg og jeg sier hei automatisk tilbake, kjente henne ikke igjen med en gang. Jeg snur meg for å betale og så detter det ut av meg- kjente deg ikke igjen jeg Anne Sofie.... Hun spør meg hvor jeg holder til nå? (Vi lekte sammen da vi var små, hun gikk i klasse med de som er født 78, men hun er 79 modell og vokste opp i Fjelsethlia for de som er lokalkjente.) - jeg svarer, litt sør for Trondheim... Hvor hen da spør hun? Eh, Børsa heter det der. ÅÅ, jeg bor i Buvika, men når flytta du dit da? Desember 07 sier jeg. Jøss, hun flytta dit i juli 07.- Er det din første spør hun meg? ja, han heter Kristian. Oj,gutten hennes het Kristoffer, nesten likt.- Hvor gammel er han da spør hun? Kristian blir ti uker på tirsdag svarer jeg. Oj, Kristoffer er 3 uker eldre. Fødte du på Orkanger? ja, det gjorde hun. Hun er tilknyttet helsestasjonen på Børsa, så nå skal vi starte barselgruppe på onsdag. Jeg ble litt satt ut, det var så mye likheter at det nesten var skummelt.

Tirdag traff vi Pia og gutta pluss tante Bitte og var på Frydenlund skole, kjempe fint å ta med unger dit.

I går traff vi Christine og dattra på snart 4 mnd på cafe, veldig koselig.(Christine lekte jeg sammen med fra jeg var et par år til 5-6 år.)

I dag har vi bare vært hjemme, og Gine, Robert og ungene kom innom, artig.

No blir det snart senga, trøtt ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar