onsdag 27. mai 2009

11 uker- snart Danmarks tur

Vi kom tilbake fra Elverum i går. Det går supert å kjøre med Kristian, mye bedre å kjøre enn å ta tog. Da er det bare å ta seg god tid når jeg kjører og stoppe så Kristian får pauser innemellom og mat. Kristian sover også bedre i bilen. Og jeg slipper at folk nesten sitter oppe på deg som de gjør på toget.

I dag har vi vært på barseltreff i Buvika, på kafeen. Det var veldig mange som møtte opp, tror det var 8 stk til sammen. Ei bodde faktisk i samme område som meg, litt nedenfor her. Tydelig at jeg er i ammetåka, skulle betale for litt drikke og vaffel og klarte å stille meg ved brusmaskina for å betale. Mens kassa egentlig var tre meter til høyre. Jeg stod der lenge, så hun bak kassa skjønte jo sikkert ikke at jeg skulle betale. Må ha sett litt komisk ut. Må le. Ammetåka i dag- skikkelig bomull i hodet, ikke noe artig når du sitter å forteller en histore, og visse ting er helt borte, da blir ikke historien så artig like vel eller du ikke får frem det du egntlig skulle fortelle. Blir visst barseltreff hver onsdag fremover på Buvika. Neste onsdag er jeg i Danmark og besøker Bente, Kristian og jeg reiser tirsdag og blir til søndag.

I morra skal jeg til byen for å få tak i pass til Kristian, blir artig å se hvordan det går. Må ha det til Danmarksturen vår. Oj, leser at man må gjøre dette 3 uker i forkant, ups, det har jo ikke jeg gjort med Kristian sitt. Spørs hva de sier til det. Må i tilfelle få et nødpass.

Må hoppe til køys, hodet fungerer ikke lengre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar