tirsdag 6. oktober 2009

Kaldt ute

Det var bare to grader ute da vi stod opp i dag, brrr, tror det har vært frost. Jeg vil ha sol og varme no :-)
Søndag dro hele familien i Pirbadet, og Nina ville jo så gjerne være i samme garderobe som meg, så da ble det sånn. Men jeg ble en smule stressa kjente jeg, Kristian som skulle ammes, ble veldig opptatt av søstra si, mens melka spruta ut. Da jeg skulle ut med ungene og vogna til bassengene, hadde jeg tatt badedrakta til livet og var på vei ut. Vidar møtte oss på andre siden og sa-eh,Anne-Marit, du har glemt å ta badedrakten helt opp.....snudde i døra og fikk tatt den på meg. Ammetåka henger over meg ja, he,he. 
I går skulle vi på babysvømming, men da måtte Nina bli med Vidar i sin garderobe, siden Line (ei fra svangerskaps kurset ) hadde fått samme tidspunkt som oss, var det jo koselig å snakke litt med henne også. Det var fotografering denne gangen. Vidar dykka Kristian og fikk et fint bilde av Kristian med åpne øyne og munn under vann, gleder meg til å få det neste gang. Han fikk to dykk i går.
I dag er det skikkelig turbo dag, litt i overkant av hva man bør presse inn på en dag. Møtte Maja for å trene styrke på 3t,  mens Kristian var på barnepass. Det ble en kort økt siden jeg skulle møte Mariann fra barselgruppa en og en halv time senere her i Børsa på trilletur.  Så  for vi for videre til Lyngstua der vi møtte Mariann og Eskil, gikk i over en time, så hjem igjen. I kveld skal vi til Anne sofie Andraa (fra Elverum) og besøke de, hun bor i Buvika, nabo bygda i kommunen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar