lørdag 3. oktober 2009

Oktober

Vinteren er her snart, det har vært snø på Gråkallen og i natt var det frost. Brr...

Legging av Kristian har gått veldig bra siste to netter. I natt var han våken annenhver time, håper han ikke blir sånn i natt.

I går trente jeg på 3t sammen med maja, styrke, mens Kristian var på barnepass. Det går kjempe bra å ha Kristian på barnepass. Det var første styrke treningen på flere år. Det beste er at jeg ikke er støl i det hele tatt i dag, men mulig det blir anneledes i morra.

Prøvde meg på ny matrett i dag,Inderfilet og mandelpoteter med saus. Da jeg sa til Nina at kjøttet kom fra grisen, ville hun ikke spise kjøttet, hun ville ikke spise mat fra dyra. Å jeg tenkte, å nei, det var dumt jeg sa...Men til slutt spiste hun kjøttet også, da var jeg litt letta, tenkte at no hadde hun vel bestemt seg for å ikke spise mat fra noen dyr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar