lørdag 10. oktober 2009

Ta natta tilbake

Onsdag skulle vi egentlig på sangkurs igjen, men jeg klarte ikke å stå opp, Kristian var ikke i form i magen, så det var opp å skifte på han hver gang han våkna.
Torsdag inviterte vi naboen vår oppi skråningen, ei enke som bor der. Hun var koselig, men virka ensom ja. Hun satt i tre timer, det var litt i overkant av hva jeg hadde tenkt ved første besøk.
Vidar var virkelig flink til å holde praten i gang. Jeg var helt tom i hodet.
Vi starta kampen om - ta natta tilbake. Han var flink og var bare våken 1 gang og fikk da vann.
I går dro vi å trente igjen, synes jeg er blitt flink no, som trener flere ganger i uka. Jeg trente styrke mens Kristian var på barnepass. På ettermiddagen dro vi å besøkte sjøliemoe familien, det var stor stas som alltid over å få besøk av Kristian. Veldig koselig. Vi fikk også varmpepumpe i går og septiktanken ble tømt, så nå skal vi ikke gå no på do før Vidar har fått lagt rør.
Kristian klarte en milepæl i går å det var å legge seg selv på magen fra rygg. To ganger klarte han det, artig ja, for han er egentlig ikke noe glad i å ligge på magen.
I dag holder vidar på med rør til septiktanken og drenering foran huset, håper rør til septiktanken blir ok i dag, så vi kan gå på do igjen. I dag er det faktisk fint vær igjen, jippi, lenge siden sist. I natt var Kristian litt mer urolig, våken to ganger, to og fire. Han får fortsatt bare vann, og på dagtid prøver jeg å gi litt fast mat til hvert måltid unntatt frokosten klokken seks :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar