mandag 26. oktober 2009

kirkenes

Ta natta tilbake prosjektet har fortsatt, men ikke fått de resultatene vi ønsket. Han får fortsatt bare vann om natta, men våkner fortsatt flere ganger om natta for det. Har lest flere steder og hørt av venner at, bare gi vann, så sover han hele natta.  Vel, det stemmer ikke hos oss ihvertfall. I natt føltes det som om han var våken annen hver time.

Vi har vært i paradis, knarberg, forrige helg, dugnad på å male hytta innvendig. Ragnar &Lisbet, Nils Brede og Ela og vi da. Vidar passa Kristian mest, mens jeg malte, Kristian var litt urolig for å legge seg, det var nok fordi tann nr 3 kom til. Vi rakk tre strøk tak, og  vegger. hytta ble kjempe fin, skal legge ut bilder senere.

Kristian ruller seg rundt på gulvet for tida, mens jeg stod å laga mat på kjøkkenet til han, hører jeg plutselig klirr og en gutt som plutselig gråter. Der lå Kristian med peisstativet over seg. Heldigvis var det et lett stativ og han fikk bare et lite merke i hodet og han slutta å gråte da han kom i arma mine. Jeg kjente jeg måtte bevare roen for ikke å skremme Kristian.

Jeg har starta med å vaske gangen vår, kom litt over halvveis, da forkjølelsen satte inn og det ble brå stopp i prosjektet. Gleder meg faktisk til å fortsette senere. I morra reiser Kristian og jeg til Kirkenes for å besøke Grete :-) , vi gleder oss ja.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar