mandag 21. juni 2010

Mye som skjer

Det skjer mye med Kristian for tida, i badekaret i går reiste han seg og stod plutselig krokbøyd og stod alene uten å holde seg. Øyeblikket var over på et blunk, synd jeg ikke stod klar med videokamera. Han gikk også et par skritt med bilen sin, som han holdt i. Har prøvd å få han til å bruke gå vogna si, men jeg tror den rulla for fort i starten, så han setter seg på rompa fort, hvis ikke jeg går bak han og holder han.

Kristian har den siste tida ikke ville spise middagsmat, han bare snur seg bort når jeg kommer med skjea, så jeg har den siste tida starta å prøve å lære han å spise med skje, og det synes han er veldig gøy. I dag ga jeg opp å prøve å mate han eller hjelpe han å spise, så jeg la bare skjea i tallerkenen, plutselig griper han skjea og spiser selv, det var litt godt å si. Han spiser bra i barnehagen, men rart man skal være så bekymra for- spiser han nok da? Spiser han ikke litt lite no? Han spiste hele måltidet selv, med litt hjelp å få mat opp i skjea.

I dag har jeg frøset på jobb, halsen er vond og urven i kroppen, uff, det er jo ikke lenge siden jeg var syk, 1 juni, så dette har jeg ikke tid til. Fryser fortsatt selv med fleece vest på meg, krysser fingre for at jeg ikke blir syk no, heller innpå med varm solbær toddy.

Tror det blir tidlig kveld, håper å sove meg frisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar