søndag 20. juni 2010

sol, jeg vil ha sol

Lurer på om jeg må ta soldansen, for at sola skal komme frem her, så vi kommer oss ut. Har jo regnet så mye og da blir det lite tid ut, i tillegg til at Kristian har hatt feber, hoster og har øyekattar. Hvis det ikke blir regn, er det mulig det blir en sykkeltur, hadde vært godt å trent litt.

Har en liten lur gutt som blir veldig stille når han plutselig har tilgang til 3 fjernkontroller, eller har fått tak i en bok som han ikke får lov å lese i, eller ledninger bak tvn.

Artig, hver gang jeg sitter her, kommer en liten gutt. Så det blir nok en kort tur her, han er så nygjerrig liten krabat som er glad i å trykke og ledninger, så jeg får vente til å kveld tror jeg.

Hadde veldig koselig besøk i går, av Karin, vi så på kronprinsbryllupet i Sverige, Kristian ble veldig glad i besøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar