onsdag 4. mai 2011

Bedringens vei og sykemeldt frem til permisjon

Heldigvis er jeg på bedringens vei, må innrømme jeg var litt redd hvordan jeg skulle klare dagen på mandag. Oppdaget det går fint å bruke krykker og ta seg av kristian. Bruker bare lengre tid med ting og en krakk er et godt hjelpemiddel.
I dag hjemme prøver jeg meg litt uten krykker, men bekkenet gjør det vondt å gå, og klarer å rette ut ryggen nogenlunde- men den er stokke stiv i musklene. Har startet å ta fatt på litt husarbeid igjen, oppvask maskina er tømt og ny satt på. Blir en klesvask også etterhvert tenker jeg.

Dagen startet ikke helt på skinner, kristian ble lei seg og ville ingenting, jeg prøvde å spørre om alt mulig, men kom til kort. Men så startet vi å snakke om pappa og det hjalp, for det var pappa han tenkte på og savnet. Ikke lett å være liten...

Det er foresten veldig deilig å være hjemme, slipper å stresse, og kan ta ting mer med ro. Prøver å være flink til å stå opp om morran,så kristian rekker frokost i bhg. Da får jeg litt tid til å syssle hjemme og fikse ting. Har en lang liste på ting. Dagene flyr av gårde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar