søndag 1. mai 2011

Påske og mai

I påsken,dro kristian og jeg på gårds besøk, voll gård i tr.heim,sammen med line og othelie. Grisen var stor og litt skummel,mens de andre dyra som sau,geit,ku, hane og høne, var greie. Hest, kaniner og marsvin var det også der. Det ble mye bæring på kristian, så bekkenet fikk jeg problemer med. Var sjele glad da vi kom hjem og vidar var hjemme og kunne hjelpe meg med en sovende kristian.
Vidar tok med seg kristian til svigers sin hytte noen dager, så jeg fikk slappe av litt, det var fantastisk :-).
De kom hjem til påskeaften og vi gikk lang tur. Turen tar normalt en time, men det ble en tøff tur for meg med mye stopp, så vi brukte 2 timer.dagen etterpå tok vi en impuls tur til melhus og høvdingen for å spise frokost, veldig koselig.

Torsdag ble siste dag på jobb, no skal det bli deilig å slippe å stresse om morran og kan få gått litt tur og ordnet opp i forskjellige ting.

Var i går på utdrikkningslaget til karin, koselig ja :-).

Det er bare så herlig om dagen med sol, håper det blir sånn i hele sommer :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar