mandag 30. mai 2011

Juni rett rundt hjørnet Og søvn problemer fortsetter

Vips så er mai snart over, tida flyr.siste dagene har vi hatt to kraftige haglbyger, verandaen ble nesten isbelagt. Savner litt mer stabil sol no, det hjelper på alt, mindre klær og blir så godt humør.

Har hatt søvn problemer lenge denne gangen, får ikke sove når jeg legger meg. I natt gikk jeg tur, da ble jeg faktisk trøtt, det var godt, selv om det endte med telling for å sovne. Utrolig herlig å gå da, lyst og fint. I dag har jeg lastet ned morten eriksen sin gratis cd, den har hjulpet før,håper den skal hjelpe igjen. ( pleier ikke sovne før i totida og opp igjen til sju uten å sove på dagtid tar på.)

I dag har jeg vært på pirbadet, holdt på en halvtime, og har vært konstant sulten i dag, så det må ha funka. Trøtt er jeg også, skal prøve å køye snart.

Artig med kristian for tida, som liker å hjelpe til, koste gulvet, tørke opp hvis det søles på gulvet osv. Skravla går i ett og nye ord kommer, i dag hørte jeg 20- 10, skal høre med bhg om de teller til 20 for tida, for han sa femten.

No må jeg spise litt og så køye, sovner nesten her jeg sitter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar