torsdag 15. januar 2009

Herlig

Vidar kom hjem på søndag, det var kjempe deilig.
I går hadde jeg fri og planen var klar, vi skulle se etter stellebord/kommode og så skulle jeg dra å bade i Pirbadet sammen med Maja, min kjære kusine. Vi kom omsider til Møbelringen på Granåsen og spurte etter kommode. Våre krav klarte de ikke å tilfredstille desverre. Så vi tenkte at siden vi først var det kunne vi jo se på seng og sofa og spisebord. joda, selgeren som vi likte godt begge to som viste tydelig at han hadde peiling på faget sitt, viste oss først senga. Yes, den hadde vi lyst å, men vi kan jo se litt videre også da, sofa. Gikk opp i andre etasje og der viste han oss sofaen, det var jo akkurat sånn vi ville ha, herlig å ligge i , og sitte i synes vi. sofa bordet som stod ved var også kjempe fint, og stresslessen var herlig. Spisebordet vi ble visst var utrolig fint og det falt vi også for. Vi var veldig enige, og sa at vi skulle bare se litt på flere butikker, så skulle vi ringe han når vi hadde bestemt oss. Var innom Ikea en tur og fant en stol jeg kan amme i, samme type stol Nils Brede og Ela har, men i brunt skinn. Mens vi spiste på Ikea, fant vi ut, at Vidar ringer en kompis og hører om han kan hjelpe oss med bæringen. Det gikk i boks og vips så har vi en ny sofa, 3+4, stressless, sofabord, og ny seng. Jeg er helt i hundre og skyene enda. Helt vilt egentlig at vi fant alt på ett sted, siden vi har kikket noen mnd. Veldig fornøyde, elsker sofaen og den lukter skinn, sjokolade farge.
Mens Vidar ordnet møblene, dro jeg på pirbadet og møtte Maja, Emma og Emil, for å bade mens Emma var på svømme trening. Herlig.

I dag skrangler bekkenet, det er vondt og jeg har sovet lite i natt også, håper på en liten blund på den herlige sofaen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar