tirsdag 20. januar 2009

Uka

Dagene flyr for tida synes jeg, når jeg har fri annenhver dag fra jobb, så lenge jeg er i form til å være der. Blir fort sliten, så i totiden har jeg ikke så mye energi igjen desverre siden jeg hadde sovet bare få timer om natta.
I dag reiste Nina hjem til hu mor, hun har vært hos oss siden torsdag og jeg fikk se den nye barnehagen hun går i, midtbyen. Hun er blitt kjempe flink i russisk har jeg lagt merke til, tidligere snakket hun kun norsk med mor (Svetlana).Jeg er litt spent på hvordan hun takler å bli store søster, håper det skal gå bra. Foreløbig ser det veldig bra ut ihvertfall.
I helga som var, lørdag, hadde vi besøk av Mari, Morten og Tiril, veldig koselig. Vi fikk hjelp til å bære ut den gamle sofaen og senga, etterpå ble det enkel middag med elgbiff, poteter og saus.
Nå til helga reiser vi til Sandvollan, Inderøy, svigers har hatt/ har bursdag. Ranveig hadde bursdag i går og Kåre på fredag.

Ser veldig frem til 30 januar helga, siden vi da reiser til Røros, for å feire 30 års dag og er da så heldig at utstyret til lillegutt kan hentes der. Gleder meg til å få satt det opp og gjort ting enda litt mer klart til han kommer. Vil også være et lite skritt nærmere termin.
I kveld blir det sløving foran TV´n, digger sofaen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar