mandag 16. februar 2009

12 dager igjen til termin

Lørdag var det Valentines dagen og vi hadde besøk av Svein og Elisabeth til middag, veldig koselig. Det ble sodd, enkelt og greit og ikke minst godt. Jeg kan jo spise det til jeg sprekker. De reiser snart til Mexico.
I dag dro Vidar og jeg på biltur/fototur, kjørte gamle veien til Orkanger og på andre siden en sjøen mot Lensvik og tilbake. Det var strålende sol og snø på trærne, skikkelig idyllisk fotovær. Tok noen bilder, skal vise de litt senere, når jeg har fått de på macén. Noen som vet hva ordet grasalt kommer av? Sjelden jeg hører andre bruke ordet, mulig det er noen østerdøler som vet hvorfor jeg sier det? Det betyr veldig mye, eller ekstra mye alt ettersom- grasalt stor, mye, osv. Kom hjem, å starta å laga middag, elghakk, aldri laga det før, men syntes at resultatet ikke var så verst faktisk. Søstra til Vidar kom på middag, Hilde, det var veldig koselig. Åsså lærte vi henne Skip Bo, tror hun likte det også :-).
I morra mandag, må jeg prøve å komme meg på jobb å hente pakka som ligger å venter på meg, dørstokk mila er lang for tida.

Ellers prøver jeg å prate med lillegutt, at han kan komme no, men hjelper det????nei, han hører ikke på meg. Hvis noen har noen gode tips ,er jeg åpen for det meste, tungt her ja.

Hopper til sengs no, halv ett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar