onsdag 4. februar 2009

Siste dag på jobb

Rart ja, å se på kalenderen at det er siste dag på jobb, permisjon i morra. Pulten er ryddet og klar til neste mann.Kommer til å savne mine kollega ja, de er jo så koselige :-). Har fått bursdags gave og en fantastisk orio kake. Herlig :-)

Ellers har jeg fått alt utstyret fra Babble i hus, vanvittig godt. Nå mangler bare stellebord/kommode. Håper vi får ordnet dette snart, mye utstyr som skal på plass.

Frem til fredag blir det forbredelse av feiring av dagen min som har vært, med tanter,onkel, søskenbarn med barn, blir oppimot 20 stk med smått og stort. Spent på hvordan det går, har aldri hatt så mange før.

Håper at jeg kan ha møte med sjefen så fort som mulig, siste før jeg drar hjem i dag, trøtt sjø. Har sovet bare to timer i natt, så jeg gleder meg til å komme hjem å sove.zzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar