torsdag 12. februar 2009

Dagene flyr av sted

Dagene flyr av sted, det er sikkert å visst. Mandag var jeg hos jordmor og alt stod bra til, han har en fin vekstkurve lillegutt.
Vi snur døgnet lett når vi koser oss sånn. Spiller Skip Bo før vi legger oss, veldig koselig og jeg elsker jo kortspill. Vidar har vunnet mye i det siste,mmmm.Gir meg aldri uten kamp :-)
Dagen etter hadde jeg besøk av Line, som jeg møtte på svangerskapskurset, som også har en mann på nordsjøen. Vi spise middag og slappa av i sofaen.
Mister litt begrep på hvilken dag det er for tida, og deilig er det. I går stod jeg opp sånn rimelig tid, men så tenkte jeg, æsj, for en gang skyld, kan jeg kose meg litt til i senga, det blir sikkert år til neste gang. Vips så var klokka tre...:-) Kan ikke huske sist det skjedde, må ha vært etter en tur på byen eller videregående eller no. Det var veldig godt faktisk. I dag har jeg stått opp i rett tid igjen da. Må prøve å være litt disiplinert. Nå må jeg gå å ta vasken.
Nedtellinga har startet 15 dager igjen :-).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar