søndag 1. februar 2009

Røros og 30 år


Plutselig var den der, 30 års dagen! Jeg har alltid ment at når folk blir så gamle, da er de skikkelig gamle. Men jeg føler meg ikke så gammel, og heller ikke så anneledes. Fikk masse oppmerksomhet fra koselige kollega, venner og familie, veldig trivelig dag. Vi dro å henta Nina, før ferden dro til Røros for å møte Nils Brede med familie og Ragnar med familie. Utrolig nok var vi først ute til Stormoen, hvor vi bodde, i huset til foreldrene til Ela. Kjempe fint hus, helt herlig. Det var over 20 grader minus da vi kom og temperaturen ble ikke noe lavere den helga, den holdt tritt med inne temperaturen, bare med forskjellig fortegn. Sjelden jeg har vært borte i at det er like mange grader minus ute som pluss inne. 50 grader i forskjell ute og inne. Hadde noen sagt Australia, da kunne jeg skjønnt det. Fredag ble det herlig chilli gryte og sene nattertimer på barn og voksne, var vel i seng i to tiden tror jeg. Fikk masse fine gaver:-) Lørdag ble det bading på Røros rehabilitering, deilig for en gravid kropp. Vi holdt oss innendørs hele helga og koselig var det, ungene lekte bra inne også. Så ble det indrefilet med godt tilbehør til middag, herlig som alltid Nils Brede og Ela :-). Søndag reiste vi hjem, Vidar og jeg tok et par bilder med rimete bjørk og blå himmel bak, det var flust at fine bilder rundt Røros, skulle gjerne tatt masse mer. Viser et her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar