lørdag 20. juni 2009

Ferie i paradis på jord

Kristian bada i basseng for første gang tirsdag, sammen med Anne Sofie Andrå (fra Fjeldsetlia i Elverum) og Kristoffer. Det var artig, han holdt ut i et kvarter, da var det nok. Jeg tok med stellebagen inn på Pirbadet og glemte den igjen der inne. Heldigvis kom jeg på det da jeg tok på meg klærne.

Han veier nå 6450 og er 62 cm lang.

Ble imponert over Preus, jeg bestilte takkekort på internet på ettermiddagen og fikk de tilsendt i posten dagen etter. Har fått skrevet de fleste, så nå gjenstår det kun å levere de ut. De i Elverum skal jeg prøve å levere ut når jeg kommer dit og Trondheimområdet når jeg kommer tilbake.

Mandag reiser vi til Elverum for å overnatte etter å ha pakket bilen og henta Nina, og så tirsdag til Knarberg, paradis på jord, det skal bli godt med tre uker der, gleder oss veldig.

Dåpen er fastsatt til 30 august, og blir i Børsa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar