lørdag 27. juni 2009

solbrent

Først dag på stranda ble jeg solbrent på ryggen siden det var et område på ryggen jeg hadde glemt . I går tok jeg på meg tskjorte, men smurte meg ikke inn. Den var nok ikke helt soltett den tskjorta, for i dag tidlig etter å ha tatt på aloevera fikk jeg skikkelig kløe og stikking, holdt på å gå av konseptene. Holdt på å bli sprø. Vidar fikk tak i hydrokortison til meg, så nå er det mye mindre vondt. Hadde helt glemt hvor vondt det er å være solbrent. I dag er det Vidar og Nina som tar til Stranda, jeg og Kristian er hjemme på hytta, holder meg innendørs i dag.Vidar har vært syk med feber i to dager,Nina har smitta han med kraftig infulensa. Håper bare ikke Kristian blir syk, han våknet i natt og var tett.


Like herlig å være her og se utover sjøen og båtbrygga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar